Pomoc - FAQ

  1. W jakim czasie otrzymam przesyłkę?

Twoją przesyłkę pakujemy dla Ciebie do 3 dni roboczych od zakupu i otrzymania płatności lub uzyskaniu informacji, że wybrałeś formę za pobraniem. Następnie należy doliczyć od 1-2 dni na dowiezienie przesyłki do Ciebie przewoźnikowi i jej doręczenie. Czas  dostarczenia Twoich zakupów może ulec wydłużeniu w okresach okołoświątecznych lub innych pojawiających się okoliczności w kraju lub na świecie.

  1. Chcę zakupić większą ilość. Co mogę zrobić i czy mogę liczyć na rabat?

Kiedy planujesz większy zakup napisz do nas przed złożeniem zamówienia na adres e-mail:

 kontakt@todobryplan.pl lub skontaktuj się pod nr. tel.: 504 917 535

Otrzymasz od nas specjalną ofertę.

  1. Jak mogę się dowiedzieć kiedy niedostępny w danym momencie produkt, który mnie interesuje będzie ponownie w sprzedaży?

W celu uzyskania informacji o dostępności integrującego Cię produktu napisz do nas na adres:  kontakt@todobryplan.pl

Wyślemy do Ciebie maila z powiadomieniem.

  1. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Oczywiście. Czekamy na Twoje zamówienie pod numerem: 504 917 535

  1. Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Oczywiście. W trakcie zakupu podaj swój adres za granicą.

  1. Moja przesyłka dojechała do mnie uszkodzona, co mogę robić?

Prosimy o stworzenie protokołu szkody i kontakt z naszym sklepem pod adresem: kontakt@todobryplan.pl lub skontaktuj się pod nr. tel.: 504 917 535