Jak uwierzyć w siebie i zacząć działać? – ToDobryPlan

Jak uwierzyć w siebie i zacząć działać?

Uwierz w siebie i zacznij działać.

To tak łatwo powiedzieć, ale jak mam głośno mówić o sobie, swoich produktach, usługach?

W jaki sposób możesz powiedzieć ludziom, że jesteś na rynku, istnieją Twoje produkty, masz konkretną ofertę? Jak możesz dotrzeć do wszystkich tak, by ich to nie zraziło lub nie denerwowało, że coś proponujesz i abyś nie wyszedł na egoistę, który jest skoncentrowany na sobie?

To bardzo łatwe, gdy po prostu wyłączysz tę część swojego mózgu, która ciągle szepcze Ci, że Ty albo Twoja oferta, nie są dobre. Że nikt tego nie potrzebuje i na to nie czeka i lepiej daj sobie z tym spokój.

 

Większość z nas nie lubi być w centrum uwagi lub nie radzi sobie z tym, gdy w nim jest. Naturalnie trzeba przyznać, że są wyjątki! Z tego powodu obawiamy się, aby nie stracić właśnie tych, do których naszą ciężką pracą i zaangażowaniem dotarliśmy i uzyskaliśmy ich zaufanie. I że kiedy mówimy głośno, oni mogą promowanie nas, czy naszego produktu uznać za krzyk i chęć zwrócenia na siebie uwagi. Ważne jest, aby się nie poddawać, nie zniechęcać i pamiętać o tym, że ciężką pracą, systematycznością można dojść daleko. Każdy kiedyś zaczynał w taki sam sposób. Pomyśl, każdy, kto zaczyna w jakiekolwiek dziedzinie, jest niepewny. Piłkarz, lekarz, piekarz, każdy musiał wykonać ileś prób, aby stać się pewnym i mieć na końcu rezultaty. Dlatego, kiedy jesteś na początku drogi, to naturalne, że możesz nie czuć się komfortowo. Ten dyskomfort jest przejściowy. Zaakceptuj go, chyba że wolisz pozostać tam, gdzie jest Ci dobrze przez cały czas. W tych warunkach nie zrobisz jednak postępu.

Pomyśl, proszę o tym, że nie przedstawiasz Twoim potencjalnym klientom wszystkiego, co oferujesz i nie robisz tego w ciągu jednego dnia. Z tego powodu, by nie być tak odbierany i by zminimalizować ryzyko przypadkowego odbioru, powinieneś mieć plan. Najlepiej dobry plan.

Zaplanuj dokładnie wszelkie działania związane z Twoim product launchem, to pozwoli, abyś mógł prezentować go w dozowanych i zaplanowanych porcjach. Ty jako jedyna osoba widzisz wszystko, co dzieje się w trakcie promowania Twojego produktu lub usługi. Właśnie wtedy możesz odczuwać te działania jako natrętne i Twój mózg może znów podszeptywać, że Twoja oferta lub Ty nie jesteście wystarczająco dobrzy. Jeszcze raz, wyłącz tę część mózgu, planuj i działaj.

Rób to, co zaplanowałeś, nawet jeśli się tego boisz. Twoje wątpliwości, niepewność – jeśli robisz coś dla siebie nowego – będą i pojawią się na pewno. Jeśli tego nie robisz, odbierasz sobie szansę, by realizować swoje cele i marzenia.

Po Twojej nawet największej czy najintensywniejszej promocji usłyszysz, że ktoś, nawet z Twojego bliskiego grona nie usłyszał nic o premierze Twojego produktu i że jest rozczarowany. Tak, to jest ten moment, gdy przypomnisz sobie, że Ty i Twój produkt jesteście w dobrym miejscu, że dobry plan i pewność siebie to dobra para.

Kiedy jednak ktoś będzie czuł się przez Ciebie, promocje Twojego produktu zdenerwowany czy zirytowany i zanim wybuchniesz we łzach, ponieważ 10 osób nie polubiło Twojej fazy promocyjnej, głowa do góry! Czy myślisz, że ta garstka lubi jakąkolwiek ofertę, są w ogóle w życiu czymś zainteresowani i słuchają, co inni mają do powiedzenia? Zdecydowanie nie!

I właśnie z powodu tych ludzi warto wyłączyć jedną część mózgu, być dumnym, że się go ma i dbać o swoje serce.

To dobry plan.

Uwierz w siebie.
Beata 


Autor: Beata Jurasz